اخطار !

کلاغ پیر هرگونه وابستگی به چپ ، راست ، بالا، پایین ، وسط ، بغل یا بقل یا سر زیر بقل یا هر چیز دیگه ای رو کلا از بیخ وبن تکذیب می کند.
تمامی مطالب این بلاگ صرفا نظرات شخصی بنده است و هیچ ربطی هم به آمریکا و اسرائیل و انگلیس نداره .
های مردم بدونید ، دروغ چرا ؟! از اینجا تا قبر آه آه آه ...
پس فردا اگه گفتن که فلانی انگلیسی بود ، بدونید کار کار خود انگلیس هاست ! که میخوان منو بد نام کنند!

سرخی من از خون صانع ژاله زردی من از رنگ پریده خامنه ای !

چهارشنبه سوری تون سور بدید !
هر سوری 10 تا حسابه !(توضیح :ندارد ، خودتون می دونید چه کار باید بکنید)
یه ویدئو دیدم دلم نیومد برم سر درس و مشق گفتم اینو بگم و بعد برم دنبال درس و مشقم !
اگه مردم بوق می زنن پاش بیوفته بجای فشار دادن بادکنک بوق کله شما ها رو ممکنه فشار بدن و اونوقت صدای شما از کجاتون در بیاد ، دیگه اون به خودتون بستگی داره فقط خداوکیلی بو دار نباشه ، که همینجوری بوتون همه دنیا رو برداشته !!!!
میخوام ببینم خداوکیلی ، مردم ما که تاحالا با علامت پیروزی اومدن بیرون فردا که دست همه نارنجک دستیه ! چند تا بسیجی دل و جرات دارن که مثلا از سمت توانیر رد بشن ! از من می شنوید یه فردا رو آقایون بسیجی کلا برین تو گاراژ که بدجوری هوا پسسسسسسسسسسسسسسه !
در ضمن فردا تا دلتون می خواد بوق بزنید ! تا کور شود هر آنکه نتواند دید !

هیچ نظری موجود نیست: